Sotra Sjakklubb er registrert som grasrotmottaker hos Norsk Tipping, og oppfordrer alle medlemmene til å velge klubben som sin grasrotmottaker. Da vil 7 % av innsatsen man bruker i Norsk Tippings spill gå direkte til klubben.

Man kan velge Sotra Sjakklubb som sin grasrotmottaker på følgende måter:

• Gå til www.norsk-tipping.no/grasrotandelen, hvor du kan søke opp klubben som ønsket grasrotmottaker.
  • Det er også mulig å tilknytte seg grasrotmottaker hos kommisjonær eller fra mobil (app).
  • Du kan sende SMS "Grasrotandelen 915944264" til 2020 (uten anførselstegn altså.) 915944264 er Sotra Sjakklubbs organisasjonsnummer. Sms-tjenesten er gratis.

Grasrotmidlene gir oss mulighet til å holde kontingenter og startavgifter i klubbturneringer lave. Vi er svært takknemlige for tilliten!